انواع هدفمندی

 

هدفمندی بر اساس موضوع و محتوای وبسایت

نمایش بر اساس موضوع و محتوای وبسایت

مخاطب شما به چه موضوع‌هایی علاقه‌مند می‌باشد؟ ورزشی میخواند؟ اهل سیاست است؟ و یا به دنبال مطالب اقتصادی می‌گردد؟ موضوعات مرتبط با محصول شما چیست؟ ما بر اساس اینکه شما قصد دارید چه محصولی را به مخاطبین خود ارائه کنید آگهی شما را در وبسایت های مرتبط با محصول شما نمایش می‌دهیم.

هدفمندی بر اساس منطقه جغرافیایی

نمایش بر اساس منطقه جغرافیایی

شما می‌توانید با توجه به این نکته که محصول شما در چه شهرهایی موجود است آگهی خود را تنها در آن شهرها به نمایش بگذارید. گاهی سیستم پخش شما مثلاً تنها در شهر تهران و اصفهان توانایی پخش دارد و شما می‌توانید تنها آگهی خود را در این شهرها نمایش دهید. نکته مهم دیگر این است که شاید شما بخواهید تبلیغات خود را متناسب با مشتریان خود در هر استان و با توجه به فرهنگ، اِلمان های آن شهر و حتی گویش آنها طراحی کنید.

هدف گیری مجدد

هدف گیری مجدد کاربر (ReTargeting)

یکی از جذابترین ابزارهای تبلیغات آنلاین که نسبت به تبلیغات آفلاین یک وجه تمایز بزرگ محسوب می‌شود نمایش آگهی محصول و یا برندی است که مشتریان، پیش از این، آن محصول و یا برند را جستجو کرده و یا در معرض دیدشان قرار گرفته است. برای مثال مشتری شما پس از جستجو به وب سایت شما وارد می‌شود، روز بعد در حال دیدن وب سایتهای دیگر دقیقاً ما آگهی شما را مجدداً به مشتری نشان می‌دهیم تا به سایت شما مراجعه کند.

نمایش بر اساس سیستم عامل

نمایش بر اساس سیستم عامل

آیا شما تولید کننده اپلیکشن موبایل هستید؟ محصولی که طراحی و تولید کرده‌اید فقط برای استفاده کنندگان از آیفون و یا آیپد قابل استفاده است؟ هدفمندی سیستم عامل و دستگاه در شبکه تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد تا یک محصول مرتبط با تلفن همراه آیفون را فقط به کاربرانی نمایش دهید که از تلفن همراه آیفون استفاده می‌کنند. با استفاده از این هدفمندی شما می توانید با انتخاب مخاطب درست و نمایش تبلیغ خود به مخاطب هدف، تاثیر و نتیجه کمپین تبلیغاتی خود را بالا برده و مدیریت بهتری روی بودجه تبلیغاتی خود داشته باشید.

نمایش بر اساس زمان

نمایش بر اساس زمان

خیلی از کسب‌و‌کارها برای ارایه سرویس به مشتریان خود، نیاز دارند تا تبلیغات خود را در زمانی خاص به مخاطب نمایش دهند. شما با انتخاب هدفمندی عدم نمایش در ساعتی خاص می‌توانید نمایش تبلیغات خود را محدود کنید و در ساعت‌هایی خاص در معرض نمایش قرار دهید.

شبکه طلایی

شبکه طلایی

شبکه طلایی به مجموعه‌ای از سایت‌ها گفته می‌شود که از نظر محبوبیت، مخاطب و یا طراحی در دسته سایت‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرند. شما با انتخاب این هدفمندی می‌توانید کنترل بیشتری روی سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات خود داشته باشید.