تیبلیغات کلیکی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تبلیغات در اینترفراهم آمدن بستری برای هرچه هوشمندتر کردن تبلیغات و به فراخور آن افزایش موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در کنار سهولت ارزیابی موفقیت یا شکست آن است به‌طوری‌که هر دو ویژگی کمیت و کیفیت را می‌توان به‌طور همزمان سنجید و با یک تصمیم درست میزان موفقیت آتی را افزایش داد. سرعت اعمال اصلاحات در تبلیغ و درنتیجه بررسی اثرات اعمال هرگونه تغییر در اجرای یک کمپین از قبیل تغییر در پرترافیک تبلیغات، شعار کمپین، سایت‌های انتخابی، افزایش یا کاهش بودجه و… از ویژگی‌های این نوع تبلیغات است که آن را با سایر انواع تبلیغات متفاوت می‌سازد. در این شیوه از تبلیغات شما تنها زمانی هزینه انجام می‌دهید که مخاطبین بروی تبلیغات شما کلیک کرده باشند.

 

از کجا شروع کنیم؟

 

تبلیغ دهندگان (مشتریان ما)

با هر بودجه‌ای تبلیغات هوشمند را تجربه کنید
گستردگی شبکه توزیع تبلیغات صبا ویژن این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا بتوانند کمپین دلخواه خود را به تنوعی گسترده در موضوعات، منطقه جغرافیایی، ساعات موردنیاز پخش تبلیغ، گروه‌بندی کمی و کیفی سایت‌ها و… به‌راحتی ایجاد و مدیریت نمایند. این موضوع سبب افزایش رضایتمندی مشتریان و تحقق شعار درجایی درست و به‌درستی دیده شوید است. عدم ایجاد محدودیت در بودجه تبلیغات نوید این موضوع است که هر صاحب کسب‌وکاری بتوانند یک تجربه موفق در تبلیغات اینترنتی را داشته باشد.

 
home-slider2

 

home-slider3

تبلیغ گیرندگان (همکاران ما)

تنها به ارتقا سایت خود بیندیشید
موفقیت و تجربه ۱۰ سال گذشته صبا ویژن در اجرای تبلیغات اینترنتی شرکت‌های بزرگ (لینک به مشتریان) از یکسو و حسن سابقه در پرداخت منظم و دقیق به مدیران بیش از ۱۰۰ سایت بزرگ ایران (لینک به صفحه همکاران ما) ما را بر آن داشت تا با افزایش سطح خدمات خود به مشتریان و سایر سایت‌های فعال در این حوزه بتوانیم سهمی در افزایش درآمد سایت‌ها باشیم تا مدیران سایت‌ها با خیالی آسوده از تأمین مالی یک سایت، تنها و تنها به افزایش سطح کمی و کیفی سایت خود بیندیشند.برای شروع همکاری ۶۰٪ از درآمد هر کلیک به همکاران تعلق خواهد گرفت که به مرور زمان این درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

هدفمندی ها

 

هدفمندی بر اساس موضوع و محتوای وب‌سایت هدفمندی بر اساس موضوع و محتوای وب‌سایت
مخاطب شما به چه موضوع‌هایی علاقه‌مند می‌باشد؟ ورزشی میخواند؟ اهل سیاست است؟ و یا به دنبال مطالب اقتصادی می‌گردد؟ هدفمندی موضوعی به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را در وب سایت‌هایی نمایش بدهید که موضوع وب‌سایت با موضوع تبلیغات شما همسو باشد.

هدفمندی بر اساس سیستم ‌عامل هدفمندی بر اساس سیستم ‌عامل
هدفمندی بر اساس سیستم عامل به شما امکان می‌دهد که بتوانید تبلیغات خود را فقط بر روی یک یا چند سیستم عامل خاص نمایش دهید. برای مثال شما می‌توانید تبلیغات مربوط به اپلیکیشن خود را فقط روی سیستم عامل اندروید نمایش دهید.

هدفمندی بر اساس منطقه جغرافیایی هدفمندی بر اساس منطقه جغرافیایی
هدفمندی جغرافیایی مخصوص کمپین‌هایی است که مخاطب هدف در یک منظقه جغرافیایی خاص واقع شده است. برای مثال شما می توانید کمپین‌های خود را فقط در استان‌های فارس و اصفهان نمایش دهید.

هدفمندی بر اساس بازه زمانی هدفمندی بر اساس بازه زمانی
هدفمندی بر اساس زمان یکی دیگر از ابزارهای هدفمندی در شبکه تبلیغات است که شما با استفاده از این هدفمندی می‌توانید نمایش تبلیغات خود را در برخی از ساعات محدود کنید.

شبکه طلایی شبکه طلایی
شبکه طلایی یک هدفمندی ویژه در شبکه تبلیغات است که نمایش تبلیغات شما را فقط به وب‌سایت های پرترافیک و یا وب‌سایت‌هایی که از نظر طراحی و محتوا بسیار حرفه‌ای می‌باشند محدود می‌کند. در این حالت تبلیغات شما فقط در وب سایت‌های خاص نمایش داده می‌شود.

اطلاعات بیشتر

روش‌های رایج در خرید تبلیغات هوشمند

CPM

CPM مخفف Cost Per Mille به معنای «هزینه در هر هزار نفر» حالتی است که تبلیغ دهنده به ازای انتشار آگهی خود برای عده‌ای خاص از مخاطبان پول پرداخت می‌کند. این روش را CPT – Cost Per  Thousand Impressions–نیز می‌نامند. Per mille به معنای به ازای هر هزار اجرا یا بارگذاری یک تبلیغ
است.

CPC

CPC (سرواژه Cost per conversion): هزینه جذب یک مشتری است که معمولاً از طریق تقسیم کل هزینه‌های آگهی بر تعداد دفعات تبدیل (Conversion) آن به دست می‌آید. تعریف تبدیل (Conversion) بسته به شرایط متفاوت است و گاهی یک فروش، یک تقاضا یا یک خرید را شامل می‌شود.

CPA

CPA (مخفف Cost Per Action یا Cost Per Acquisition) که PPF (مخفف Pay Per Performance) نیز خوانده می‌شود، یکی از شیوه‌های مرسوم فروش رابطه‌ای است که در آن فقط بر اساس «عملکرد» کاربر پول پرداخت می‌شود؛ یعنی فقط به ازای کاربرانی که کار خاصی انجام داده‌اند (مانند خرید محصول و یا ثبت‌نام در سایت).

CPA خود به دو بخش جزئی‌تر تقسیم می‌شود:

۱٫ CPL (مخفف Cost Per Lead): در این حالت، هنگامی پول پرداخت می‌شود که کاربر فرمی را پر کند، در یک خبرنامه عضو شود و یا هر کار دیگری که او را به سمت خرید سوق می‌دهد، انجام دهد.

۲٫ در CPS (مخفف Cost Per Sale) تبلیغات چی ها هنگامی پول می‌دهند که کالا یا محصول فروخته شود.CPS بهنام‌های PPS (مخفف Pay Per Sale) یا CPO (مخفف Cost Per Order) نیز خوانده می‌شود.

CPV

CPV سرواژه Cost Per Visitor است و هنگامی است که تبلیغ دهندگان به ازای انتقال بازدیدکنندگان خاص به سایت تبلیغ‌کننده پول پرداخت می‌کنند.CPV سرواژه Cost Per Click که به نام PPC (مخفف Pay per click) نیز شناخته می‌شود، هنگامی است که تبلیغ‌کننده هر بار که کاربر بر روی تبلیغ وی کلیک کند و به سایت او منتقل شود، پول پرداخت می‌کند. در این روش به ازای نمایش تبلیغات پول پرداخت نمی‌شود، بلکه به ازای کلیکی که کاربر بر آگهی می‌زند، به شرکت میزبان پول داده می‌شود.